Keď sa prvýkrát smarthodinky dostali na scénu, boli považované za zariadenia, ktoré zmenia život spotrebiteľov. Veľké značky, poskytovatelia služieb a zdravotníci boli pripravení kapitalizovať tento trh, ktorý sľuboval veľké nahliadnutie do zvykov spotrebiteľov. Zo začiatku tento trh rapídne rástol, no po čase zákazníci zistili, aké nedostatky chytré hodinky majú kvôli dnešnej technológii. Dôsledkom tohto zistenia bolo opadnutie počiatočného nadšenia.

Inteligentné hodinky a ich budúcnosť

V nasledujúcich rokoch tento trh čaká prídavok v podobe nových funkcií a schopností, vďaka ktorým by mal počet predaných kusov narásť o 18 % ročne a dosiahnuť v roku 2021 až 70 miliónov kusov.

Avšak, smarthodinky musia splniť niekoľko požiadaviek, pokiaľ chcú dosiahnuť požadovaný dopyt od spotrebiteľov. Dovtedy bude totiž rast iba mierny. Zákazníci od spoločností očakávajú predovšetkým zariadenia, ktoré dokážu byť nezávislé od smartfónov a poskytovať viac užitočnejších funkcií.

A čo presne musia smarthodinky mať, ak chcú byť považované za náhradu smartfónov? Pokiaľ sa spoločnostiam podarí zvýšiť výdrž batérie, znížiť cenu, zvýšiť funkcionalitu a rozšíriť plášte hodiniek, je tu veľký potenciál, že trh narastie. Vďaka týmto nedostatkom a malému trhu je tu stále veľká šanca pre nových výrobcov vstúpiť na trh.

Toto sú najdôležitejšie fakty:

– Dopyt po smarthodinkách sa znížil, keďže väčšina ľudí požaduje viac funkcií. Ako bolo uvedené vyššie, po zlepšení trh narastie.

– Apple bude naďalej vlastniť väčšinu trhu, no zariadenia Android môžu po adaptovaní novej technológie Apple veľmi rýchlo dobehnúť a predbehnúť.

– Zameranie na zdravie a fitness ostáva dominantným segmentom trhu a poskytuje príležitosť zdravotníctvu. Ako bude technológia a vývoj napredovať, smarthodinky sa stanú v týchto segmentoch ešte viac robustnejšie.

– Budúcnosť trhu smarthodiniek ostáva neistá, hoci je to príležitosť pre nové spoločnosti a vývojárov, keďže technológia nie je ešte úplne vyvinutá.

zdroj: businessinsider.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *